Usein kysytyt kysymykset

 

Sisältääkö hinnat arvonlisäveron?

Kyllä. Kaikki hinnat näytetään euroina (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Kuinka teen tilauksen?

Lisää haluamasi tuote ostoskoriin, painamalla tuotteen kohdalla olevaa ”Lisää ostoskoriin”-painiketta. Voit kerätä ostoskoriin yhden tai useamman tuotteen. Ostoskorista voit siirtyä suoraan kassalle.

Kassalla pyydämme sinua täyttämään tietosi tilausta ja toimitusta varten. Samalla voit kirjoittaa meille myös lisätietoja koskien tilaustasi.

Mitä jos valitsen kankaan jota ei ole valikoimassa?

Valitse materiaaliksi "Päätän kankaan myöhemmin" ja kirjoita kassalla lisätietoihin valitsemasi kangas.

Kuka voi tehdä tilauksen?

Tilauksen tekeminen edellyttää, että täytät tilauksen tekemiselle asetetut vaatimukset ja annat itsestäsi oikeat ja totuudenmukaiset tiedot. Tilataksesi verkkokaupasta sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

Onko pakko rekisteröityä tilatakseni?

Tilaus on mahdollista tehdä joko rekisteröityneenä verkkokaupan asiakkaana tai ilman rekisteröitymistä. Valinta on sinun.

Mikä on toimitusaika?

Toimitusaika on neljästä kahdeksaan viikkoa. Tämä tarkoittaa sitä, että tuote on silloin valmiina noudettavaksi tai siirtyy kuljetusliikkeen kuljetettavaksi. 

Tehtyihin tilauksiin liittyvät toimitusaikatiedustelut: toimitukset@kustom.fi

Ketkä verkkokaupasta voivat ostaa?

Suomessa asuvat kuluttajat. Myös ulkomailla asuvat kuluttajat ja yritykset voivat tietyin rajoituksin ostaa verkkokauppastamme. Yrityksillä ei ole oikeutta vedota kuluttajansuojalaista johtuviin oikeuksiin.

Millä voin maksaa ostokseni?

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Lasku- ja osamaksupalveluita tarjoavat OP, Collector ja Jousto.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Koska veloitus tapahtuu luottokortiltani?

Tilauksen käsittelyn nopeuttamiseksi luottokorttia veloitetaan heti tilauksen yhteydessä.

Voinko tilata toimituksen ulkomaille?

Toimitamme tuotteita lähtökohtaisesti vain Eurooppaan. Kansainvälisistä kuljetuksista perimme kuljetusmaksun, joka lisätään tilauksen hintaan.
Lisätietoja toimituksista voit kysyä sähköpostilla: info@kustom.fi.

Voinko palauttaa tuotteen?

Asiakkaan tulee tarkistaa pakkauksen ja tuotteen kunto toimituksen yhteydessä ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tai löydät tuotteesta virheen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos tuote on vakiotuote ja sitä ei ole muokattu toiveittesi mukaisesti, voit palauttaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta. Asiakas on vastuussa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista.

Jos haluat palauttaa tuotteen tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@kustom.fi tai puhelimitse.