Usein kysytyt kysymykset

 

Sisältääkö hinnat arvonlisäveron?

Kaikki hinnat näytetään euroina (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Kuinka teen tilauksen?

Lisää haluamasi tuote ostoskoriin tuotteen kohdalla olevaa ”Lisää ostoskoriin”-painiketta. Voit kerätä ostoskoriin yhden tai useamman tuotteen. Ostoskorista voit siirtyä suoraan kassalle. Kassalla pyydämme sinua täyttämään tietosi tilausta ja toimitusta varten. Samalla voit kirjoittaa meille myös lisätietoja koskien tilaustasi.

Mitä tapahtuu tilauksen jälkeen?

Maksun jälkeen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tämän jälkeen varmistamme tuotantomme kapasiteetin, materiaalien saatavuuden, toimitusajan jne. Kun olemme käsitelleen tilauksesi tehtaallamme, lähetämme erillisen tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tässä vaiheessa kauppa syntyy myös meitä sitovaksi. Tässä erillisestä tilausvahvistuksesta löydät yksityiskohtaisen erittelyn tilauksestasi, yhteystietomme sekä toimituspäivämäärän. Jos haluat esimerkiksi muuttaa tilausta tai toimituspäivää, voit vastata sähköpostiin saadaksesi yhteyden asiakaspalveluumme.

Kuka voi tehdä tilauksen?

Tilauksen tekeminen edellyttää, että täytät tilauksen tekemiselle asetetut vaatimukset ja annat itsestäsi oikeat ja totuudenmukaiset tiedot. Tilataksesi verkkokaupasta sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

Onko pakko rekisteröityä tilatakseni?

Tilaus on mahdollista tehdä rekisteröineenä verkkokaupan asiakkaana tai ilman rekisteröitymistä.

Mikä on toimitusaika?

Toimitusaika on lähtökohtaisesti neljä viikkoa. Tarkoitamme tällä sitä, että tuote on silloin valmiina noudettavaksi tai siirtyy kuljetusliikkeen kuljetettavaksi.

Onko teillä alennuksia tai alennuskoodeja?

Suomen huonekalumarkkinat on tietyllä tapaa pilattu pitämällä lähes koko ajan alennusmyyntejä. Useat yritykset ovatkin saaneet huomautuksia kuluttajavirastolta, koska ne ovat nostaneet juuri ennen alennusmyyntiä ohjehintaa alennuksen verran ylöspäin. Haluamme muistuttaa, että asiakas ei osta alennusta, vaan tuotteet. Ja me haluamme aina tarjota asiakkaillemme hintalaatusuhteeltaan ylivoimaisia tuotteita ilman alennusmyyntejä.

Mahdolliset alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennuskoodia ei hyvitetä jälkikäteen.

Ketkä verkkokaupasta voivat ostaa?

Verkkokauppa on suunnattu ensisijaisesti Suomessa asuville kuluttajille. Myös ulkomailla asuvat kuluttajat ja yritykset voivat eräin rajoituksin ostaa verkkokauppastamme. Yrityksillä ei ole oikeutta vedota kuluttajansuojalaista johtuviin oikeuksiin.

Millä voin maksaa ostokseni?

Käytämme Checkout Finland Oy:tä maksupalvelukumppaninamme. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. 

Lasku- ja osamaksupalveluita tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Koska veloitus tapahtuu luottokortiltani?

Tilauksen käsittelyn nopeuttamiseksi luottokorttia veloitetaan heti tilauksen yhteydessä.

Voinko tilata toimituksen ulkomaille?

Toimitamme tuotteita lähtökohtaisesti vain Eurooppaan. Kansainvälisistä kuljetuksista perimme kuljetusmaksun, joka lisätään tilauksen hintaan.

Lisätietoja toimituksista voit kysyä sähköpostilla info@kustom.fi.

Voinko palauttaa tuotteen?

Asiakkaan tulee tarkistaa pakkauksen ja tuotteen kunto toimituksen yhteydessä ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tai löydät tuotteesta virheen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos tuote on vakiotuote ja sitä ei ole kustomoitu toiveittesi mukaisesti, voit palauttaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta. Asiakas on vastuussa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista.

Jos haluat palauttaa tuotteen tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@kustom.fi tai puhelimitse.